Gödöllői Petőfi Sándor Általános Iskola
Még ennyi van a nyári szünetig

eroszakmentes_iskola

IMG_1122 másolata

hatartalan-logo-5a

uj_szechenyi_1

ujszterv1k

ujszterv2k

H

Kedves Olvasóink!

Szeptember 11-12-13-án erdei táborban volt iskolánk tanulóifjúságának több, mint kétharmada Fonyódligeten. Két emeletes buszt, két 50 fős, és egy kis busz töltöttünk meg. Bár az időjárás az első nap nem kedvezett nekünk, mégis nagyon jól érezték magukat a gyerekek.A szemerkélő eső ellenére is birtokukba vették a tábor hatalmas területét. Este táncoltak diszkóban. Másnap már kedvezett az időjárás a  kisvonatozásnak, kipróbálhatták a boglári gömbkilátó alatt lévő kalandparkot. Fáradtan, de teli élménnyel tértünk haza.

Tanulóinknak nagy élményt jelentett az erdei iskola, folyamatosan készülnek a beszámolók róla a gyerekek tollából. Néhányat felteszünk, a készülő munkákat folyamatosan közöljük.

Kezdetnek íme néhány:

Az erdei iskola

Nagyon jó volt!!!!!

Sok király dolgot csináltunk. Különösen tetszett a balatonboglári kalandparkba történ kiruccanás. Este mindig szól a hangos zene. A csapatversenyünkben sokat kellett dolgozni, ennek ellenére jó volt. Szívesen visszamennék, az osztály is jól érezte magát.

Görgei Levente 6.a

Az erdei iskola nagyon jó volt. Sok jó program volt, a kötélpálya csúcs volt. Sokszor hallgattunk zenét és buliztunk. Nekem is, és az osztálynak is nagyon tetszett.

Németh Péter 6.a

Erdei iskola Korda Petra élménybeszámolója

cerka-vonal2

Petőfisek Zánkán

Június 5. csütörtök. Nem egy átlagos hétköznap volt a Petőfiben. Sokkal nagyobb lendülettel pattantak ki az ágyból gyermekeink, mint bármelyik másik csütörtökön a tanév folyamán. Miért? Ezen a napon nem kellett iskolába jönniük, s ha ez még mind nem volna elég ok a boldogságra, ezen a napon úti céljuk a Balaton volt!

Diákjainknak ebben az évben is lehetőségük volt részt venni egy három napos erdei iskolai foglalkozáson az Erzsébet Tábor programjának köszönhetően. A Balaton északi partján, Zánkán töltöttük el ezt a kellemes három napot. Az első napon, miután a szállást elfoglaltuk, a gyerekek különböző programokon vehettek részt. Voltak akik nagy lendülettel lerohantak a partra, hogy felfrissüljenek, voltak akik az erdőben található tábor szépségeivel, értékeivel ismerkedtek meg. A legkitartóbbak viszont túrázni indultak a Hegyestűre. A vacsoránál pedig már mindenki újra együtt ült asztalhoz a táborban és vígan osztották meg élményeiket egymással a gyerekek. Egy rendkívül hosszú éjszaka után, táborozásunk második napján ellátogattunk Tihanyba. A zánkai kikötőből indult az egész petőfis csapat hajóval. Tihanyban mindenki megcsodálta az apátságot, s még egy kis városnézésre is jutott idő. Csodálkozva tekintettünk körbe milyen gyönyörű helyszíne ez a félsziget hazánknak, s elismeréssel beszélgettünk róla, hogy méltó rá, hogy az UNESCO világörökségi helyszíneihez csatolják országunk eme gyöngyszemét is. Este még tehettünk egy kellemes, csendes sétát a parton, ahol igyekeztünk megfigyelni a magyar tenger élővilágának legfontosabb tagjait. Az utolsó nap reggelén még volt egy kis idő a strandolásra, majd élményekkel gazdagodva, fáradtan, nagyon boldogan és elégedetten tértünk vissza Gödöllőre.

A tábori élmények felejthetetlenek minden diák számára. Hosszú éveken keresztül őrizni fogják ezeknek a napoknak az emlékét. Éppen ezért reméljük – diákok és tanárok egyaránt –, hogy lesz még lehetőségünk az elkövetkező években is ilyen táborozásra!